19 / 11 - 2011

2011-11-19 / 09:30:58
Kategori: Inspiration
Hej!

Vaknade förstås innan klockan idag när man tänkt man ska sova ut för en gång skull.
Förkylningen består, varken bättre eller sämre=( så segt. Jag som vill vara pigg.

Hade en mycket trevlig kväll hos Sara & Lars och Isak igår kväll=)

Idag blir det lite städ i lägenheten, det är sågspön och damm över allt känns det som men jag har faktiskt väntat med att städa ordentligt till allt är sågat & färdigt.
Ska bli så gött att komma i ordning igen lagom till första advent med=)

Jag å älsklingen ska tjuvstarta med vår stjärna på balkongen i helgen=)

Ikväll ska jag å syrrona "servera" på min mammas väns 50 -årsfest
Ska bli jättekul, hoppas bara jag känner mig bra annars får jag ju stå i disken;)






Vill tipsa om en vän som heter Johanna som ordnar:

Julmys i Skårby
Lördag och Söndag 13-18...
underbara kransar julsaker loppis glögg och pepparkakor...Välkommen in i julladan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback