=(

2011-11-17 / 16:25:41
Kategori: Vardag
Ussch då håller man på att bli förkyld mån tro? svullna svidande ögonlock brukar vara mina första symptom. Å det kan man lugnt säga att jag har. Slutade tidigt så har faktiskt sovit i 2 timmar nu. Hoppas det försvinner tills imorgon för har verkligen INTE lust eller tid att vara hemma från jobbet.
Att vara förkyld är verkligen det tråkigaste som finns
men ganska svårt att undvika med det jobb man har.
Slutdeppat och bestämmer att IMORGON är jag frisk som en nötkärna igen.




Är det någon som har tips på någon bra blogg att läsa?


Undra om mats köper bingolotter? Vi vill ju dra hem storkovan ikväll;)

Må gott alla!

Här kommer en bild från sommaren i brist på annat





Idag fick jag höra den här lilla historien ifrån Runa i köket.

Gösta var ute på promenad när han helt plötsligt hittade en pingvin. Han visste inte vad hans skulle göra med den, så han gick till polisen för att få råd.
"Gå till djurparken med den!" sa polisen.
Nästa dag träffade polisen på Gösta som fortfarande hade pingvinen med sig.
"Tog du aldrig pingvinen till djurparken?" frågade polisen förvånat.
"Jodå!" svarade Gösta, "Och idag ska vi gå på bio!"




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh jag håller tummarna för att förkylningen försvinner innan den hinner komma ordentligt gumman.. Jag hörde att bingolotterna va he´lt slut i hela kungälv.. SÅ fick ni tag på nån lott??

Kramar!!

2011-11-17 @ 19:38:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: Johanna

Houseofphilia.se underbar blogg!

2011-11-18 @ 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback