Grinden

2011-11-13 / 19:31:24
Kategori: Inspiration


Hej alla kära läsare=)

Vi fick en riktig härlig kväll igår hos Mats kusin Tomas, god mat och gott sällskap hela kvällen lång.
Vi körde en omgång poker med=) Det är kul=)

Idag tog jag med mig syrran till Grindens julmarknad (helg). Shit va mycket folk och va MYSIGT det var där. Kan verkligen rekomendera det. De hade hela lagårn full med små "stånd" där de såldes alla typiska jultillbehör. Dock behövs ju kontanter å det hade jag ju inga idag.
Men fick förstås med mig lite småsaker från affären.

Sedan bar det hem till mor & far på lite käk med mormor & morfar, Ragnhild & Ove + syskon.
Mys hela dagen lång. Nu ska det städas lite innan det blir soffläge och ny vecka.







Adventsljusbricka.



Dekorationsbär


Smycke ängel



 

Någon som ska på second hand imorgon i kungälv? Jag tror det får bli en sväng efter jobbet.

 

STOR KRAM till PAPPSEN ♥ MORFAR ♥





Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh va mysigt! Jag hade oxå velat åka dit, men det fanns ingen tid till det... Var det bara denna helgen?? trevlig ni verkar ha haft iaf... Hoppas ni får en mysig kväll idag med... Kram!

2011-11-13 @ 20:11:48
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback