Stjärnan lyser klart

2011-11-20 / 17:18:55
Kategori: Inspiration
Hej mina vänner!

Gick fint att "servera" på festen igår, dock blir man ju så trött i fötterna efter ett tag när man går på hårt golv hela kvällen/natten. Puuh. Lyckad kväll iallafall. Det blev ganska sent så jag somnade som en stock när jag kom hem och sov ända till 10 imorse, de ni.

Mamma hade bakat en jättefintårta till Bettan (födelsedagsbarnet) igår med fotobild, ska se om jag kan få tag på en bild sen och lägga upp senare.

Idag har bara varit en slappis dag. Känner mig inte helt hundra men som sagt med dusch och smink känner man sig ändå ok. Tog en sväng till kareby å myste en stund, svärmor hade den nya Allers jultdningen hemma så fick kikat i den och blev ännu mer inspirerad till att börja pyssla.

Blev en sväng till Maxi, köpt pepparkaksdeg till kommande husbygge=) och en jultidning=)

Julstjärnan är uphängd. =) Nu blir det varma smörgåsar med mig själv då hjärtat är iväg en sväng.

Hitta en glöggflaska i skåpet, kanske skulle man dricka årets första glögg ikväll?

Hoppas ni alla haft en skön söndag=)

kram ♥








Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Sandra!



Tack för ditt svar. Det låter ju kanon. Dit måste jag åka och kika på om jag kan hitta vad jag söker.



Fin blogg du har föresten!



Ha en fortsatt fin dag.

Kram Linnéa

2011-11-21 @ 14:06:26
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback