=)

2011-10-03 / 20:30:08
Kategori: Vardag
Hej alla goa.

Deltar i Oktoberutmaning via Emelies blogg
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/

Min oktoberutmaning är att träna 3 gånger i veckan. Taggad så det ska jag nog klara=)



Glömde att säga igår att jag fynda i vårt sophus, hittade ett klaffbord i lagom storlek. Älsklingen fick snällt ta och kånka upp det i lägenheten=) Det får bli vitt en vacker dag=) Tänka sig va=)
Bild kommer kanske imorgon.

Förresten någon som vet var jag kan få tag i vita trasmattor?????

Någon som har en degkrok till övers som passar till en Electrolux hushållsassistent??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att Åhlens har vita trasmattor. :)

2011-10-03 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback