=)

2011-10-06 / 16:45:49
Kategori: Vardag
Hej alla=)

Idag har det varit en bra dag=) Slutat tidigt så nu har jag äntligen fått målat stolen en omgång, krävs ytterligare 2 strykningar minst. Köpt nya penslar med.
Märket "Mäster" på Colorama dom är riktigt bra tycker jag=)


Ikväll blir det veckans första träningspass. Bättre sent än aldrig.


Tack du som tipsade om Trasmattor på Åhlens, det får nog bli en sväng dit=)

Igår kväll var vi i Vallby och myste med hela stora familjen i soffan. Kvällsmat och Bonde söker fru, blir det mysigare?

Ha en skön kväll=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att komma iväg på träningen =) Har precis avslutat mitt pass här hemma... Gott!! Tack, jag har kollat in hennes pall.. JÄTTE FIN! Har nog hittat en bild som jag ska ha nu tror jag..

Ingen märkvärdig sås... Tar kesella (mkt protein) och lite creamfraish och blandar med de kryddorna jag e sugen på... Idag blev det curry, salt och vitpeppar... Sambaolek är gott i också om man gillar det.. Men jag är en sucker för vitlök, så oftast blir det de i =) Går det bra med utmaningen? Kramar!!

2011-10-06 @ 21:03:31
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/
Postat av: Julia (Fotoblogg)

Visa bordet du hittade i sophuset syrran! :D

2011-10-08 @ 11:13:15
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback