Gunghäst

2011-10-20 / 19:21:02
Kategori: Inspiration
Jag är lite inne på häst motiv för tillfället, fick fyndat en liten gunghäst på second hand i kungälv för några veckor sen. Saknade svans men har nu fixat en ny fast då slog det ju mig att manen var svart så får nog färga svansen svart om nu inte hela hästen får sig en omgång med lite nya kulörer.

I hästväg är jag även ute efter en gunghäst (gammal barnmodell) och en fin målad häst tavla med fin träram.
Gripsholm i stora höga har haft en hästtavla där alla hästens "delar" står i kursiv stil dock tycker jag tyvärr inte själva hästen var så fin.

Så alla som har något utav detta liggande får gärna höra av sig=)


Återkommer under kvällen med bild.




Har faktiskt fixat årets första julklapp, till mamma=)  Man ska ju vara i god tid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback