Helgen är slut

2011-10-23 / 19:20:42
Kategori: Vardag
♥♥♥ Ja hej å hå va en helg går fort.
Avslutade söndagen med en strykning av stolen, behövs en till innan bild kommer upp. Hmmm..segt att behöva måla så många lager. 4 lager kommer det bli=/
Men det blir bra när det är färdigt.

Nu är det bara ett hus som fattas=)

Imorgon ska jag ta bort mina stygn, hoppas det inte gör för ont=/ Men det ska bli gött att börja träna igen, man mår ju helt klart bättre när man rör på sig. =) Ska även till min faster i veckan och hämta några fina fönster som de ej kan ta med sig när de flyttar. =)


Visar lite gamla bilder så länge.=)

Hoppas ni alla haft en härlig helg.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, hur gick det med dina leverfläckar? Varför tog du bort dom?! Skönt att bli av med stygnen förstår ja... Kommer säkert att gå bra!! tack för kommentaren om jackan... jag gillar den med, så jag hoppas att den ska duga =) Hårfärgningen jag använde var mood (det billigaste märket), tog med slinghätta och den hette nåt med extrem blond typ.. Den hade silver i sig för att motverka orange hår... Blev riktigt nöjd med den färgen så kör på det, JA betydligt billigare och det tackar ´man inte nej till ;) Adventsfika låter super... Det vill jag gärna vara med på!! Kramar <3

2011-10-23 @ 19:47:38
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback