Måndag

2011-10-31 / 17:48:35
Kategori: Vardag


Nu är det ju svart ute och kl är 17, värst va 1 timme hit eller dit gör mycket.
Idag har vi haft "planeringsdag" på jobbet, har varit bra känns som man jobbat ikapp sig lite med pappersjobb tro det  eller ej men det är ganska mycket vi ska ha ner på papper å hit å dit.

Men nu längtar jag tills imorgon då man får träffa alla goa barn igen=)


I helgen har vi fått gjort en del med köket, luckorna är inne och tapeten är uppe. Blir så bra=)=) Men tänkte vänta med att lägga upp bilder tills kakel och golv + lister är på plats.

Här är iallfall köket innan utan luckor som var mörkblå.


Bara 4 veckor kvar tills man kan sätta upp min fina vita julstjärna på balkongen=)
Den lyser upp fint här i området=)
Visst är det mysigt med jul=)=)
Hoppas på att få vara frisk denna julafton. Älsklingen och jag hade sådana planer förra julen men det slutade med att jag hade magsjuka å hjärtat rejäl förkylning.

Pepparkakhus får det bli i år igen, superul så det bör alla göra som gillar pyssel. Försöker variera lite hustypsform och i år tänkte jag försöka mig på ett Barna i bullerbyn hus med brutet tak=)
Jag fuskar dock och kör med limpistol, ett hett tips.




OKTOBERUTMANING
Sista dagen på Oktoberutmaningen. Har gått sisådär för mig pga mina stygn efter leverfläcken. Men man ska vara nöjd med det man gjort å inte tänka på det man inte har gjort. Va positiv det gör det hela så mycket lättare=) Besök gärna Emelies blogg som varit så inspirerande och dragit igång denna idé

http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/

Nä nu ska jag sätta på lite Rihanna - Man down och börja städa lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback