Vilat upp mig i Vallby

2011-10-26 / 17:17:25
Kategori: Vardag

Ja nu har jag varit i vallby och vilat upp mig lite. Snart ska jag till faster och hämta lite möbler och gosa lite med småkusinerna=)

Igår hade vi Apt med jobbet. Apt innehöll information om socialtjänsten och stresshantering.

Stresshantering är nog något jag skulle behöva ta del av, man borde bli bättre på att slappna av.
Allt löser sig ju ändå, livet fortsätter trots att vissa saker inte blir gjorda eller va det nu kan va.

Ett tips från föreläsaren var att plocka fram dagens 3 guldkorn sådant som man blir glad eller mår bra av och tänka på det i några minuter för att få undan de "mindre bra" tankarna.

Mina 3 guldkorn idag är
- alla mysiga stunder med barnen på jobbet idag=)
- få åka hem till Vallby och tända upp en brasa i kakelugnen och bara mysa
- rolig post har kommit idag



Vilka är era tre guldkorn idag?







Kommentarer
Postat av: Jessica M

Hej Sandra. Har också haft APT idag faktiskt. Pratade inte om samma som er men tycker det låter som en bra idee att samla guldkorn från dagen.

Mina är:

Att se din fina länk på bloggen!

Att jag sålde min bil idag :)

Att jag vann en tilda ängel på Tradera.



Kramar

2011-10-26 @ 20:40:32
URL: http://karljohangarden.blogg.se/
Postat av: Emelie

det låter som ett riktigt bra apt..! inte alltid de är så intresanta kanske ;)

Ja, de finns både på apoteket eller maxi funkar också faktiskt... bland vitaminerna... testa, tycker det funka riktigt bra faktiskt!!

ha en trevlig kväll...Kram

2011-10-26 @ 21:14:46
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback