-:kärlek:-

2012-02-04 / 17:00:54
Kategori: Vardag



Hej mina vänner=) Hoppas ni alla mår bra.


Själv mår jag toppen, nyss hemkommen från en tripp med älskligen. Älsklingen hade bokat rum på Sjögården(spa). Så efter jobbet igår åkte vi direkt till sjögården bytte om och myste i spa avdelningen senare på kvällen åt vi god middag=).
Vaknade upp till en underbar vinterdag, frukost på hotellet och sedan fika hos Mats farmor och till sist en fika hos min mor& far. Sikken start på helgen. Utvilad=)

Vi har haft 3 underbara år tillsammans hoppas på många fler, han är helt enkelt bäst min Mats.♥


Nu har jag tagit en pw i kylan. brrr. lungorna är nerkylda.
Dax att fixa till sig och bege seg till Mats bror och fru där det blir tacos och mys ikväll=)

Ha en underbar kväll.

Återkommer imorgon=)

kram











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback