=)

2011-04-02 / 20:34:54
Kategori: Vardag

Hej Igen.
Blev ingen second hand idag. Var på parkeringen och vände. så sjukt mycket folk. Inte något nöje med att gå in där då. Synd att det inte har öppet dagligen så det slipper vara så knökat med folk.
Åkte vidare till Vallby. Fixat till dynorna. Så nu är de 4 dynor som är HELT klara. Puuh. Undra om man öva sitt tålamod till ännu mer tålmodig. Isåfall kommer jag vara extremt tålmodig när jag är färdig. Men bra blir det. =)

Vi har fått kycklingar hemma. Så söta. Mamma Höna är så snäll och låter oss hålla i kycklingarna utan minsta ljud.

Vi har en gammal växasäng som står på höskullen. Funderar på att renover å måla den vit.??? Fast kanske ska ta itu med mina andra projekt först.

By the way jag vill så GÄRNA ha hus. Måste pilla å greja så här när våren kommer. Det bara spritter i mig. Hoppas det yppar sig ett lämpligt hus till mig å älsklingen snart.


Ha en härlig kväll alla. Imorgon ska jag å sara shoppa på Allum=)




Dynor=)



Höna med sina små



Hur söt kan man va???



lillasyster oljar plankor till Stallinredning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att second hand har öppet på måndagar 15-18? :) Mkt mindre folk då!!

2011-04-03 @ 11:43:59
Postat av: Anonym

Vet det, men det har börjat bli ganska mycket folk på måndagar också. Men helt klart mindre än på lördagarna.

2011-04-03 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback