Lördag

2011-04-16 / 07:11:13
Kategori: Vardag

Skönt med lördag. Skönt att gå upp tidigt. =) Känner mig tyvärr lite förkyld + att vädret inte riktigt är vad jag önskar men vem vet det kanske är sol vid 12- tiden. 

Älskling har åkt iväg för att fiska sen ska vi mötas upp i Vallby är det det tänkt=)
Jag ska städa lite här nu på morgonen.
Sedan kanske ta en sväng in till kungälv å fixa en present. Sedan som sagt skulle det ju vara fint väder idag så jag kan måla mina möbler. Jag lever på hoppet om en solig lördag i alla fall. Om inte annat kan jag sy mina dynor men det är inte lika roligt. 

Skriver mer lite senare.
Ha en skön lördag alla.
Kram Sandra


Vårplantering på balkongen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback