Lördag. Slipning i vallby

2011-04-09 / 21:04:52
Kategori: Renoveringsobjekt

Hej=)
Igår var jag hos mormor å morfar en sväng=) Härligt att träffa dem=) Fick med mig lite fina tallrikar hem som kommer passa bra till min tallrikshylla eller i kommande hus/kök. Även en liten hushållsassistent fick jag med mig. =)

Sedan åkte jag å hämtade lillsyrran och vi åkte hem till mig. Hon har sovit här inatt, så mysigt. Gick upp vid 7 och tog en lång promenad, sedan frukost å lite städ. Sedan körde jag Julia till konfan och sedan åkte jag till Vallby.

Där har jag varit hela dagen, hittade ju en växasäng på logen som jag tog fram och som jag hunnit slipa idag. + att jag slipade klart pallen. Dessa saker ska bli vita när jag får tid att fixa detta. =)

Nu är det mys med mitt hjärta=) Imorgon blir det en tur till Ullared=)














Kommentarer
Postat av: Jessica M

Fina möbler! Är det loppis fynd? Du måste lägga upp kort när det är klart :)

2011-04-09 @ 23:23:19
Postat av: Jessica

2011-04-15 @ 23:48:05
Postat av: Anonym

Åååh typ en sån säng jag vill ha till Theo. Dom e ju så fina får försöka hitta en sån jag me. :) kram

2011-04-15 @ 23:49:42
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback