Tisdag

2011-04-12 / 20:10:10
Kategori: Nya Ting

Tjingiling=)

I söndags blev det en tripp till Ullared med mina kära kollegor Anna och Johanna. Handlade lite till jobbet och även till oss själva. Trevligt var det=) På kvällen blev det promenad och en sväng till vallby med mitt hjärta=)

Och igår slutade jag tidigt och efter det bar det av till frisören=) Sedan snabbt in till stenungsund för att köpa presenter till mitt hjärta som fyllde år igår=) Efter det blev det mys hemma i lägenheten. Älskling hade beställt sin favvomat, TACOS. Inte mig emot=) Enkelt och gott. Chokladpudding till efterrätt=) mumma. Bara MYS hela kvällen. Så gött. 

Vilket vårregn det varit idag, regnat hela dagen lång. Slutade sent så har bara lagat lite mat å plockat här hemma. =) Väntar på hjärtat som är iväg å fiskar. <3

Imorgon slutar jag tidigt, efter det har jag tid hos tandläkaren då min tråd bakom tänderna lossnat IGEN. SÅ tråkigt att behöva lägga tid på sådant. Usscha. Sedan får vi se. Får nog förbereda ifall vi skall ha lite kalas på fredag. Om inte har jag en hel del annat att göra, man skulle jobbat halv tid det hade passat mig så kan man ägna mer tid till sin hobby.

Hoppas alla mår kanon. Här kommer lite bilder på senaste köp - fynd mm.



Senaste tradera-fynd. Gammal sockerburk. Tycker den har så fina motiv.



Glasburk till vitlök. Granngården Ullared.



Plåtburk till kaffe. Granngården Ullared



Fina små tallrikar jag fick från mormor. Kommer passa bra till kommande tallrikshylla eller kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback