Torsdag

2011-04-07 / 20:30:18
Kategori: Vardag

Hej.
Idag har jag jobbat sent. Åkte hem å sa hej då till mitt hjärta som åker till grebbestad å fiskar tills imorgon. Troligtvis tills på lördag om jag känner honom rätt. Sedan tog jag en lång promenad skönt. Blåser mycke idag. Hittade videung på vägen som gjorde sig bra på köksbordet.

Imorgon hoppas jag hinna åka till mormor och morfar en sväng. Var jättelängesen jag träffa dem känns det som.

Sedan eftersom det ska bli bra väder i helgen ska jag försöka pyssla hemma i vallby, fortsätta med mina dynor åså. Är påskhelg på grinden till helgen. Ska nog försöka ta mig dit, mamma ska ju få present. Och på måndag fyller min älskling år. Kan inte bestämma mig för vad han ska få....=)

Hoppas ni alla mår bra.

Kram Sandra



Tänk när våran lilla båt ligger i vattnet, va härligt. Här bild ifrån då vi köpte den i helsingborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback