2011-08-14

2011-08-14 / 10:00:09
Kategori: Vardag
Godmorgon=)

Igår var vi hos Linda & Martin <3
Grillade och åt god mat:D Mys hela kvällen.

Idag ska jag se om jag kan få med Mats till skåra Nostalgiloppis.
Sedan ska vi kolla på ett hus idag igen=) Det är kul=)


Lugn och skön söndag ska det bli.

När jag är färdig med soffbordet och byrån ska jag göra iordning denna tallrikshyllan + en kista är det tänkt=) skönt att bordet och byrån snart är färdiga.
Skulle behöva köpa ett hus idag så man kan fyna mer möbler och fixa till.




Ska försöka lägga upp bild på 2 jättesöta te koppar i em som ja köpte på västra gatan i den nya butiken som öppnat. Vackra Hem tror jag den hette.

Må gott=)
Kramis



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!! ja, precis en trapp grind så att Nellie inte ramlar ner.. men det var ju helt slut!! =/ hur va det på skåras loppis? va det nåt att ha?

Kram

2011-08-14 @ 20:44:38
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback