2011-08-25

2011-08-25 / 21:32:48
Kategori: Vardag
Oj Augusti närmar sig slutet, då får man väl nog säga att sommaren är över med. Men nu stunder den fantastiskt mysiga hösten=)

Har haft lite bloggtorka nu, men mest för att jag vill ha bilder när jag gör inlägg. tråkigt att bara lägga upp text tycker jag. Så håll ut alla. Ni får jättegärna komma med tips om vad ni vill ska vara med i bloggen?????

Förkyld är jag med, men tror faktiskt att den har vänt idag=) Gott så segt att vara förkyld. Efter jobbet fick jag svängt in på MQ och köpt en klänning till imorgon då vi ska fira en kollega=)

Till helgen hoppas jag bordet blir klart=)

Så länge får ni gärna kika på gamla bilder/inlägg.

Ha det toppen=)


Kommentarer
Postat av: agneta petersson

Så kul att följa dina hantverk.Skriv gärna vad för färger och var du handlar dina varor.Fatet som du gjutet var det svårt,tungt att göra.Hoppas du kan göra det.agneta

2011-08-25 @ 23:08:15
Postat av: Jennie

Jag skulle gärna vilja se insidan av hur ni bor :) få lite inspiration till inredning :)

2011-08-26 @ 14:10:31
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback