Balkong

2011-08-22 / 20:21:06
Kategori: Vardag
Hej=)

Idag har det varit jobb hela dagen lång=) Åkte till vallby direkt när jag slutat och fick målat bordet en sista gång. Nu ska bara beslagen på när det torkat=) så skönt att få ett bra soffbord.



Det gamla glasbordet ska bort så är någon intresserad av ett glasbord med alluminium ben så är det bara att hojta.

Sedan tog jag en kvällspromenad å nu väntar jag på hjärtat.
Imorgon blir det med lång dag på jobbet, kanske åker till mormor och morfar efter jobbet och hjälper dem med målningen av huset, men det beror på hur jag känner mig imorgon när jag slutat jobbet.

Ha det gott alles.

Här kommer lite bilder på balkongen som jag städat och fixat inför hösten.





Kommentarer
Postat av: emelie

bordet blir jätte fint!

och inte tala om balkongen, mys på högnivå!

kram

2011-08-23 @ 08:24:12
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback