Mysig torsdag=)

2011-08-11 / 21:39:19
Kategori: Nya Ting
Hej.
Idag började dagen med jobb=)
Sedan träffade jag Emelie som köpte en tallrikshylla utav mig. Hoppas den kommer väl till användning=) Kul var det att träffas efter så lång tid sen skolan.
Kika gärna in hennes blogg här
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/?cat=115

Sedan bar det iväg till mormor & morfar, fick god mat som vanligt. Sedan åkte vi till Colorama kollade färg prover och jag köpte färg till byrån. Lovika heter färgen denna gång, inte vit utan lite grå i tonen:D

Efter det åkte jag och hämtade älsklingen för att sedan åka ut och kolla på ett hus i Aröd. Spännande att kolla hus=)

Sedan åkte vi och hälsade på hemma=)

Nu sitter vi i soffan och ska se på en film, gott.
Imorgon blir det Vallby ska äntligen slipa och måla mina möbler=) Så hoppas det kan bli lite bilder på det sen=)

Tänkte åkt till Grebbestad men vi hoppar det, blir stressigt bara.

Här kommer en bild på en ängel som jag köpte när jag var med Matilda på Skene -järn.



Ta hand om varandra. / Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh det var roligt att träffa dej oxå... så längesen!! förlåt jag frågade inte ens dej om jag fick länka till din blogg, hoppas det var okej ändå? klart att det kommer upp en bild sen, tänkte göra det när rummet börjar bli färdigt.. (vilket det börjar nu) men blir roligare när sängen är på plats å så=) en fika nån dag kanske? Tack än en gång för hyllan.. Kram!!

2011-08-11 @ 21:58:07
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback