Freeeedag hela veckan

2011-12-16 / 18:31:46
Kategori: Vardag
Så känns det nästan massa kul saker som händer hela tiden. Igår gjorde jag marsipantomtar/grisar. Jättekul att prova att göra egna med riktiga gjutformar=) ååhh vill ha. Fanns inte på Tradera men får leta vidare säkert assvårt att få tag på riktiga. Någon som vet var man kan hitta tomteformar i annat material än gjutgärn typ??

Upptäckte nu att jag börjar använda ett litet ord och det roligaste är att det kommer ifrå jobbet, vi har en liten kille på 3 år som säger as till mycket. ascool, asamycket, asastark, asajobbigt, asahungrig, asasnabb -  you name it. Hihi...

Aja by the way jag har nog världens bästa jobb ändå.......världens kanske är att ta i för det finns mycket man kan göra bättre men ändå detta att få tillbringa så mycket tid med dessa goa barn.=)

Näää slutade strax efter 3 idag, sen till garden center och köpte massa blommor/ växter. Så nu har jag gjort 5 olika små arrangemang. såå kul. en ska jag ge bort i kväll då vi är bjudna ill Mats bror och fru. Dags att åka. Bilder blir det imorgon.

Stor kram till alla trogna läsare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback