Mys lördag

2011-12-10 / 15:23:48
Kategori: Vardag

Idag har jag varit med mormor å handlat hela förmiddagen. Slutade med gofika hemma hos mormor & morfar med systeryster. Nu är jag hemma i Vallby å hälsar på.

Julpysselkväll står på schemat i Vallby idag tillsammans med fam Andersson. Jag är som vanligt kluven om var jag ska befinna mig eftersom vi är bjudna till Mattias och Matilda ikväll för planeringen av nyår. Hmm svårt när man vill båda så mycket. ähh det ger sig.

Imorgon är det julmarknad på kringeldammen i kareby, jag å hjärtat har de som traddis att åka dit å hugga vår egen gran=) å mysa runt. Åk ni också dit=)=)=)



Här har vi mammas häst Qvando. Julstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback