Alla hjärtans dag

2011-02-14 / 16:40:29
Kategori: Renoveringsobjekt

Yes ännu en dag att fira=) Och med min underbara Mats=) Har jobbat tidigt idag, har blivit så förkyld och då är det inte lika kul å jobba. Noll tålamod. Om jag inte blir bättre tills imorgon stannar jag nog hemma å kurerar mig. 

Jag vann 3 hjärtformade skålar på  
http://fiaofsweden.blogg.se/    Hör inte till vanligheterna att jag vinner saker=)

Idag fyller pappsen Malte år=) Grattis till honom=)


Nu kommer snart hjärtat hem, då blir det käk å så ska han få paket=) Sen får vi se om jag orkar något mer idag. Borde åka hem till vallby så pappa får sin födelsedagpresent. 

Ska försöka lägga upp lite bilder på mina fina lampor som jag köpte på ullared. Men det blir senare isåfall. 

Önskar alla nära å kära en mysig <3- dag 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback