Onsdag.

2011-02-16 / 18:13:23
Kategori: Vardag

Idag har jag jobbat. Känner mig mycket bättre idag. Men får mina små dippar i mellanåt. Efter jobbet åkte jag till mormor & morfar, fick god mat och förstås efterrätt. Sedan åkte vi å handlade mat på City gross. Jag fick tag i genomskinliga krukor till mina nya orkideer, det sägs att dom vill ha genomskinligt;) Sedan åkte vi hem igen och fikade med semlor. svårt att tacka nej när mormor är så söt.

Nu är jag gör trött=/ måste vila så jag orkar med en arbetsdag imorgon=)




Golvljusstake som jag budat hem på Tradera. Ett av mina första traderaköp=)


Kommentarer
Postat av: Nina

vad du är pysslig Sandra! jag har tusen projekt som väntar på mig här hemma...älskar också vitt!!! Ha en bra helg, ses på måndag. Kram kollegan

2011-02-18 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback