Tisdag Fototips

2011-02-08 / 19:09:32
Kategori: Inspiration

Varit en lång dag på jobbet, så det blir nog inte mycket mer gjort idag. Blir att mysa i soffan.

Här kommer ett tips som jag själv blev mycket nöjd med. Jag var hos mormor & morfar en dag å kollade igenom deras fotoalbum. Hittade supermysiga svartvita små kort på morfar när han var ung och i arbete. Dessa tog jag å lämande in på Bomans foto och förstorade upp till önskad storlek. Inte billigaste alternativet men fina blev dem. Kan tänka mig att det är billigare på en fotosida på nätet. Fotona är inramade med enkla vita ramar.
Dessa motiv passar perfekt i det lantliga hemmet samtidigt som man tagit vara på lite familjehistoria.





Kommentarer
Postat av: Ina

Jag fick inte budat hem det :( var inte hemma och hade glömt lägga ett bud. Så tråkigt för det pusslet var coolt med marilyn monroe och james dean mfl hehe.

Himla coolt med din morfars kort :)

Hoppas det är bra med dig, kram!

2011-02-10 @ 11:28:12
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback