Lör + Sön

2011-01-30 / 19:21:19
Kategori: Inspiration

Heej=)
Igår tog jag å svärmor en sväng till kärrstegens gård i Ljungkile. Hittade en lampskärm och en "burk"=)=) Sen åkte vi hem å fikade i Kareby=) sedan åkte jag till farmor en stund. Och det blev en lugn lördagskväll, Linda å martin kom förbi en sväng=)

Idag tog jag å hjärtat en promenad när vi vaknat, så härligt när solen lyser=) Vårkänslor=) Sedan var det kalas för kusin Lina 25 år=) så varit där nu mitt på dagen. Träffat hela släkten alltid trevligt. Nu har jg målat tallrikshyllan en gång, men behövs minst 2 lager till. Vet inte om jag ska behålla den eller sälja den?

Nu ska jag å hjärtat mysa framför tv:n och käka Tacos=) Ha det gott alla.

http://www.karrstegensgard.se/cms/index.php



Lampskärm







"burk"


Kommentarer
Postat av: jennie

fina saker du hittade :)

2011-01-31 @ 05:46:36
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback