Måndag 3/1-11

2011-01-03 / 20:52:54
Kategori: Pyssel









Idag började jag jobbet kl 6. Slutade tidigt så efter det tog jag, Mamsen och syrrorna en shoppingtur. Vi åkte först till Emmaus. Second Hand vid backaplan. Tyvärr inga fynd idag. Sedan åkte vi till frölunda torg, där hitta jag lancomes hudvårdsprodukter till mycket bra pris. Så nöjd. Dom doftar helt ljuvligt. Kom hem för en stund sen, är jättetrött så får göra ett bättre inlägg imorgon. Ska göra slingor på lillsyrran imorgon efter jobbet är tänkt också. Ta hand om er.


la upp för och efterbild även på årets pepparkakshus. Tips är att googla på pepparkakshus för att bli inspererad. Finns verkligen helt otroliga skapelser. Jag kör med limpistol, lite fusk men ack så smidigt.



Kommentarer
Postat av: Ina

Meen, jag var också på Frölunda Torg idag, gud vad tråkigt att jag inte såg dig! :( Fast jag var iof där tidigt och åkte innan två, hehe!

2011-01-03 @ 21:05:16
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback