Onsdag 12/1-11

2011-01-12 / 21:07:37
Kategori: Pyssel

Hej. Idag slutade jag tidigt, åkte till mormor å morfar och fick god middag=) sen åkte jag å mormor till grossen å handlade, sedan hem igen å fikade=) Jag å hjärtat fick en semla var som vi nyss ätit upp. Gott. var i vallby och i kareby en sväng också, på vägen hem blev jag stoppad av polisen IGEN. Körkort å nykterhets kontroll. Polisen verkar gilla mig blivit stoppad 5-6 gånger sen jag fick körkort=) hihi poliserna har iallfall varit trevliga hittils.;)
Imorgon blir en lång arbetsdag och på fredag kommer Linda hit så ska vi mysa, Mats åker till Grebbestad med några jobbarkompisar.

Ljusdekoration

 


Kommentarer
Postat av: Jessica Nyberg

Hej söta Sandra...

Hur mår du nu för tiden, har ju inte setts på såååå länge....

Synd att det blir så men alla har la sitt å göra...

Va fint du gör.. Vart bor du nu? Bor du i hus eller?



Kramar Jessica

2011-01-12 @ 21:58:33
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: haha kan du väll få göra ;)♥

2011-01-13 @ 14:35:07
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback