Onsdag

2011-01-26 / 21:03:20
Kategori: Vardag

Idag har jag jobbat tidigt. Tog en lång promenad när jag kom hem. Skönt. Städat å grejat med olika saker resten av dagen. Funderar om jag ska åka iväg på föreläsning imorgon efter jobbet eller inte. Tveksamt om jag hinner med allt annat då, känns lite stressigt nu. =/ Hmmm...Får se hur jag känner mig imorgon. Har inte hunnit måla de senaste dagarna heller=( Men hoppas till helgen att det kan bli lite. Skulle beställa bikini på hm nu som jag länge tänkt göra, så är den förstås slut nu. Det är ju inte ens februari än, å bikinisarna är slut? hmm..Inte bra. aja...får ta en tur till backa plan å hoppas den finns i butik.

På fredag flyttar Linda å Martin till Ingetorp, jag å Mats hoppas kunna hinna hjälpa dem lite med flytten. Jag är så nyfiken=)

Vill ha vår NU...
Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback