Second hand + Ikea

2011-01-15 / 17:07:16
Kategori: Nya Ting

Sara stackarn körde snö hela dagen, så jag ringde syrran å kollade med henne om hon hade lust att hänga på. Ååå vilka fynd jag gjorde idag på second hand. Köpte två olika typer av kistor som jag tänkt måla vita. Hittade även 4 st vita enkla krukor. Hittade även jättefina barngardiner med blixten mc queen på som ska hängas upp på jobbet;). Sedan åkte vi till Ikea. Åt mycket god frukost där=) sedan hittade jag lite småsaker. Har även varit i vallby en stund, men blev så trött så jag tänkte försöka sova en stund så jag kan va vaken ikväll...får se vad som händer, men lugnt lär det bli.=)
Har köpt Rostbiff och potatissallaf från Eriksson i Solberga som jag ska ha ikväll...
 Inget är godare än deras.
Ha det gott alla.



Lilla udda kistan ca 120:-




Fina förvaringslådor från IKEA 2 FÖR 35:-


Lantliga ramar från IKEA 70:- och 50:-



4 Enkla krukor till köket  5:- st


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefina saker du har handlat :)

2011-01-15 @ 17:21:57
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: linda

Var är den andra kistan? :P

2011-01-16 @ 13:55:14
URL: http://lindaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback