Solsidan mm

2011-01-16 / 19:49:25
Kategori: Vardag


Gokväll. Precis varit på maxi å handlat lite, nu börjar snart SOLSIDAN äntligen...å älsklingen är hemma blir en mysig kväll. Har målat insidan på kistan 2 gånger idag, men har utsidan kvar så väntar med att lägga upp bilder tills den är helt färdig. Den blir väldigt fräsch i vitt iallafall:)

Här kommer en lite söt sak som är inhandlad på Skene Järn. Dit hoppas jag att jag å Matilda ska snart=) Vi ska även till en affär som heter blommigt å prickigt, där har jag aldrig varit så det blir det intressant. Men ni lär ju få veta när det är dax för mig å Matilda att åka dit=)=)
Ha nu en riktigt mysig kväll. Ny arbetsvecka för mig, ska ha en liten kille på inskolning imorgon så det blir spännande.

Godnatt




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vilken mysig blogg du har fått! Blir sugen på en heldag med massa shopping! Får boka en dag snart... Kram

2011-01-16 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback