Torsdag 13/1-11

2011-01-13 / 18:27:42
Kategori: Vardag

Gokväll alles.
Jobbat lång dag idag å då hinner man inte så mycket när man kommer hem, har bara gjort spagetti & köttfärssås än så länge. Vika tvätt å städa bort lite JUL hade varit bra om jag hann innan jag går i deck. Imorgon efter jobbet kommer Linda hit <3 Några bra tv program ikväll tro????? Eller somna till rättare sagt;) Min älskling är i Kareby, längtar tills han kommer hem, tråkigt att han ska vara borta hela helgen=(. På lördag ska jag å Sara till second hand är bestämt iallafall. Åker gärna till Ikea en sväng med.

Köpte TULPANER igår=) Så underbart fint att ha på bordet, då får man hopp om våren;)



En av mina favoriter i julsak.



Stor kram till er alla=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback