=)

2011-07-03 / 09:13:22
Kategori: Vardag

Hej=)

Helgen har varit superbra=)

I fredags var vi hemma hos Johanna med jobbgänget. God mat och trevligt sällskap=)

Igår konfirmerades lillasyster. Så hela dagen gick till det=) På kvällen åkte vi till Matilda & Mattias. Mysigt.  

Nu ska jag handla på grossen, sedan blir det att lämna hjärtat vid båten. Mats å hans bror ska ta båten till Grebbestad (saltvik). Jag går på semester på onsdag kl 1=) Gott=) sedan åker jag antagligen med svärmor på torsdag till grebbestad så det blir gött=)

ska lägga upp lite mer i em. Nu under semstern hoppas jag att jag ska updatera lite bättre, vi har fixat så vi har nät på sjön nu bara det funkar med det återstår å se.

Hoppas alla mår bra.



Bild lånad från http://kindofjulia.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback