Hemma

2011-07-14 / 07:34:22
Kategori: Vardag

Nu är vi hemma efter en härlig tur på havet. Va fort en vecka går. Båten har gått bra=) eftersom det har blåst en del så har det gått lite sjö i mellanåt, å då blir jag sjösjuk. Fast som tur är går det över när man kommer på lugnare vatten. Vi har verkligen haft det mysigt älsklingen och jag. Vi är så nöjda. Nu sägs det attt det ska bli en vecka med regn så vi laddar väl upp för en tur med Linda å Martin v. 30=) Sen hoppas jag vi hinner ta lite andra turer med nära å kära förstås.

Idag ska jag åka hem till Vallby å mysa tänkte jag. Imorgon kanske det blir ullared=) Med tjejerna i familjen och Sara m fl.

Ha det gott. Kram










Kommentarer
Postat av: Martin

Underbar vecka =)

2011-07-14 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback