I böljan den blå....

2011-07-08 / 11:28:20
Kategori: Inspiration

Ja nu har man kanske fattat att det är semester, men jag tror först på söndag kväll att det kommer kännas som bäst när man slipper ställa kl för jobb på måndagen:D

Igår när vi kom upp till Saltvik fikades det, tog en tur med båten + en tur till två loppisar här omkring i Grebbestad. Hittade tyvärr inget denna gång.

Jag hoppas vi hinner åka en sväng till Hedemyrs och in till Grebbestad city, för där finns en affär som heter köpmanshuset där finns mycket fint.

Annars blir det nog lugnt idag, bara må gott. Imorgon är det carneval som vi kanske åker och kikar på.




Sådana här glasfat är jag ute efter så det ska jag försöka hitta på second hand.
Blir superfint ihop med krokorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback