Målar

2011-07-04 / 14:50:54
Kategori: Vardag

Hej=) Idag har det varit en lugn dag på jobbet, börjat med städning i våra lokaler=)
Slutade tidigt så åkte hem till Vallby så här är jag nu och målar barnsängen + att jag kanske ska börja på en kista eller mitt bord. Bra väder till sånt här idag=)

Har även spraymålat en "kanna av järn". Bilder kommer sedan. Kunde inte lägga upp fler inlägg igår som jag lovat eftersom mats har med sig datorn till grebestad så får låna mammas:D

Nu närmar sig semestern med stormsteg=) 2 arbetsdagar kvar=) SKÖNT..... Blir nog båt för hela slanten, fast det är ju ifs första sommaren med båt så vi vet ju inte om vi tröttnar efter 1 vecka eller två i sträck. Finns en risk för mig att bli lite rastlös.

Kika in senare igen gärna.

Må gott.
Kram Sandra



Det är inte denna kista jag ska måla, har en till fast i min riktigt utförande. Denna är flätad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback