Returvaruhuset

2011-07-21 / 10:00:20
Kategori: Nya Ting

 

Hej=)

Nu var det ett tagsen jag la upp något,  har inte orkat greja med bilder osv. Men idag kände jag för det=)

Har varit i Vallby 3 dagar nu, mysigt. Har kommit igång med byrån och soffbord, men eftersom sakerna behöver fixas till lite så tar det lite extra tid. Sakta men säkert går det frammåt=)

Igår var jag å mamma en snabbis på returvaruhuset i Stenungsund, skulle leta efter formar å saker som vi kan ha när vi ska gjuta. Hitta inte det men hittade lite andra saker.

Denna söta brödkorg hitta jag på Jysk för 25:-, fynd tycker jag. Funderar på att måla korgen vit.


Glas tallrikar som jag ska ha som blomfat.

Hittade även en tallrikshylla som jag inte kunde låta bli. Nu har jag 3 st som ska fixas till=)







Kommentarer
Postat av: Emelie

Du bara fyndar och fyndar du... har letat efter en tallrikshylla (till rimligt pris) hur länge som helst nu.. så säg till om du vill bli av med en ;)

2011-07-21 @ 21:20:16
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback