Semester

2011-07-06 / 17:45:43
Kategori: Inspiration

Hej=)

Idag går jag på semester. Så skönt fast har inte fattat det ännu, fattar nog imorgon när jag går upp och åker mot Grebbestad=) Där mitt hjärta väntar + många andra härliga vänner=)
Idag har jag sagt "hej då" till Anna och Malin på jobbet. Deppigt värre tycker jag.

Dessutom kommer jag sakna alla våra goa barn supermycket under dessa semsesterveckor.

Hoppas på att jag ska kunna blogga under tiden i båten. Fick gjort klart schablonen på växasängen igår med, blev riktigt bra. Kommer ett smakprov på den innom de närmsta dagarna.

Må gott alla. STOR Kram



Här har jag gjutit ett "fågelbad" med en "silver" skål. Skålen är köpt på second hand.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till semestern.. får hoppas den blir solig och riktigt skön! Kram

2011-07-06 @ 21:11:27
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback