Till sjöss...

2011-07-25 / 17:53:06
Kategori: Vardag
Ja denna vecka hade vi tänkt åka orust runt med våra båtar. Linda & Martin också. Vädret är ju verkligen inte på topp så nu blir det ändrade planer. Som läget ser ut nu så blir det bra väder imorgon och på onsdag så vi börjar med de dagarna och håller oss ganska nära hemmahamnen:) Jag vill definitivt inte vara ute på sjön om det åskar. Hujeda mig.

Har iallfall inhandlat go mat som vi ska ha med oss + såklart en bra inredningstidning. =)



Om vädret är dåligt på tors-fre hoppas jag kunna fortsätta slipa, måla mina möbler.
Soffbordet tror jag kan bli riktigt bra när det är färdigt. Vårat gamla åker ut? Någon som är intresserad av ett glasbord??????

Sedan någon dag ska jag å svärmor förhoppningsvis besöka skåra nostalgi loppis. Ligger mellan rörtången och marstrandsvägen. Vill FYNDA=) Dock finns det snart ingen plats kvar i lägenheten.

Hoppas alla mår fint.

Här kommer lite blandade bilder.










Kommentarer
Postat av: Jessica M

Åhh vad mysigt det ser ut!! Håller tummarna för bra väder :) Jätte fina saker. Kram

2011-07-25 @ 18:47:39
Postat av: emelie

Den ser jätte fin ut gummman... jag har inte hunnit mäta i rummet om den passar... men det tror jag nog att den gör... Jag hör av mig igen imon =) Tack !! Kram

2011-07-26 @ 21:49:33
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback