Soffdyna

2011-06-14 / 22:33:10
Kategori: Inspiration

Hej alla goa.

Igår satt jag hela em och sydde, draperie till jobbet och en dyna till köksoffan. Skönt att det är gjort. =) Å bra blev det=)
 

Denna vecka är det mycket på G, fast roliga saker förstås.
Haft mina sista utvecklingsamtal i em på jobbet=)
Imorgon efter jobbet ska det grejas hela em med lite allt möjligt hade jag tänkt.
Torsdag blir det jobb hela dagen + att jag ska förbereda inför fredagen.
Fredag jobb å sen kalas hemma i Vallby för mig. Har bjudit lite släkt =) Så det blir mys.
Lördag ser jag fram emot att fira min födelsedag med älskling och nära & kära ute i båten=)

Va även på Second hand en snabbis igår, de har stängt för sommaren nu i kungälv. Hittade en guldram som va riktigt fin. Frågan är om den ska vara i sin guldiga färg eller om jag ska spraya den vit?????



Må gott alla.





Dyna



Ram fynd på SH



Älskling i båten



Linda & Martin seglar



Gött är det.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin dyna, ser ut att passa perfekt... Duktig du e!! =)

Skönt att utvecklingsamtalen är över... Känns lite befriande va?=) Låter som du har en härlig vecka framför dej.. Hoppas din dag på lördag blir härlig oxå... KramKram

ps. klänningen på bloggen kommer ifrån bonprix.se =)

2011-06-15 @ 09:23:02
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: Malin

Visst är dom , tack :) Hoppas allt e bra med dig. Kram malin

2011-06-15 @ 10:19:05
URL: http://h0ney.webblogg.se/
Postat av: Aronsson =9

Mina gooingar <3

2011-06-18 @ 00:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback