Torsdag -Ledig

2011-06-02 / 10:38:54
Kategori: Vardag

Hur gött är det inte att vara långledig? Helt fantastikt 5 hela dagar=)

Har faktiskt sovit riktigt länge för att vara mig. Har hunnit med en långpromenad nu på morgonen. Nu blir det lite städ sedan ska jag till backaplan å fixa lite saker till båten mm.

Blev klar med gardinerna till båten igår=) gött. Va på göksäter och köpte tyg å lite annat. Så nu har jag saker till att göra kuddar och dyna till soffan också=)

Ska försöka ta lite bilder idag.

Ikväll blir det grill förhoppningsvis med lite vänner=)

Ha det gott.




Min nya väderkvarn som är inköpt på Göksäter=)
Tanken var till den kommande trädgård vi ska få förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback