Onsdag

2011-03-09 / 17:12:46
Kategori: Nya Ting

Skönt att sluta tidigt idag. Tog en sväng till MQ skulle kolla jacka men hitta en fin rosa tunika som jag ska ha på fredag när vi ska på Sunset Boulevard, den kanske även passar bra nästa fredag för då blir det käk/utgång med jobbet å fira en kollega...Hemligt ännu vart vi ska.

Har gjort käk å bakat morotsmuffins nu, får se vad det smakar sen. Ska kanske baka en kaka till när ändå lusten finns. Annars ska jag bara göra massa sånt som jag gillar idag, har varit myket det senaste så skönt att bara vara hemma:D

Längtar efter min Mats=)



Söt liten "potta" hitta jag på SH i måndags. Kanske ska plantera något där i???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback