Tisdag

2011-03-15 / 20:20:05
Kategori: Nya Ting

Vilken start det var på denna vecka. Är änna trött. Igår jobba jag 07.00- 20.00...föreläsning + Apt. Och idag var jag sen så slutade 18. MEN imorgon är jag tidig, då tänkte jag försöka fortsätta sy mina dynor till båten=) det är inte så långt kvar tills båten ska i sjön;)

Julia hjälpte mig ändra bloggdesignen lite i söndags kväll..tur man har en sån fantastisk lillasyster=) Hon e så duktig på att fota.

Nu är det bygglov=) typ det ända program jag följer.



Tvålar och Tavelbild från bynslängtan.


Kommentarer
Postat av: Julia (fotoblogg)

sv: haha har faktiskt gjort det en gång med din syrran :) men jag får nog göra det regelbundet, för så många bloggar som vill synas så det är absolut inte självklart att man hamnar där även om man blir tipsad om det!

2011-03-17 @ 16:56:01
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback