Vallby

2011-03-27 / 18:08:10
Kategori: Vardag

Va en helg går fort, alldeles för fort. Har inte hunnit hälften av alla saker jag tänkt. Men man får vara glad för det lilla. En dyna till färdig, tålamodet sätts på prov när man ska sy stora saker som har massa vinklar hit å dit. Men efter en hel lördag så blev en dyna till färdig. 4 kvar bara.

Sen hjälpte pappa mig att laga en spricka i min lilla bänk=) Så bara lite slipning kvar så ska den målas sen. Syrran köpte även sprayfärg åt mig i helgen, så tvättkorgen kanske får sig en omgång i morgon om vädret tillåter.

Har sovit i Vallby hela helgen, mysigt. Ätit god mat och tagit långa promenader. SKÖNT. Jag å lillasyster hyrde 3 filmer igår, men vi har bara lyckats se en halv ännu. Så det blir nog en film ikväll med älsking.

Lite onödigt att snön kom den försvinner ju ändå. Nu är det snart dax för balkongen att vårpyntas=) Sånt är kul=)

Hoppas alla haft en skön helg.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback