=)

2011-05-03 / 22:19:43
Kategori: Vardag

Hej.
 Har verkligen varit dålig på att skriva och lägga upp bilder det senaste. Men varit såå mycket annat.
Men det blir bättre snart.

Jag har varit mest i vallby de senaste. Fått sytt dynor. Bara en kvar nu. gött.
Bakat bullar till kommande ko släpp och fixat med annat. =)

Imorgon jobbar jag tidigt pass. Sedan har jag tagit ledigt tors-fre för att göra morfar sällskap då mormor ska opereras. Vi ska bara ta det lugnt, greja lite i trädgården om vädret tillåter. Så åker dit efter jobbet imorgon.

Till helgen hoppas jag dynorna är helt färdiga. Annars ska det målas möbler och bakas mer bullar til kosläpp. Återkommer så fort jag kan.
Ha det gott alla.


Kommentarer
Postat av: Therese

hej! Fin blogg du har!

Tänkte höra med dig om även allmänheten får komma å kolla på kosläppet, min son älskar kor och det hade varit roligt att kolla på!

När och var är det?

Ha en bra dag!

2011-05-04 @ 07:38:56
URL: http://theresejohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback