Vecka 19

2011-05-13 / 21:26:08
Kategori: Vardag

Hej=)

Nu var det längesen jag skrev=( Har bara haft så mycket den här veckan så jag inte orkat eller haft tid att ägna mig åt bloggen tyvärr.

Summering:

Måndag: Jobb och sedan utvecklingsamtal på em. Vilket är väldigt roligt. Efter det var de bara att åka till Vallby å baka dubbel sats med bullar inför kosläppet. Bra måndag med mycket gjort=) Skönt.

Tisdag: Jobb hela dagen, eftermiddag bestod av Gårdskväll på jobbet=) Vilket oxå är jätteroligt och vi har så fantastiska föräldrar som ställer upp å fixar och donar såväl innomhus som utomhus.
Lite fix å don i lägenheten innan man sussa gott.

Onsdag: Vakna och var helt slut i kropp och huvudknopp. Men det blev jobb, utv samtal. Sedan åkte jag till Vallby å vilade. Fixade även inför kosläpp. Hoppade APT för jag pallade inte mer jobb just då, man får ju prioritera.

Torsdag: Jobb hela dagen lång=) Sedan kosläpp i Vallby. Vilket var otroligt lyckat. Många nära & kära kom=) Fantastiskt roligt. Kaffe å bulle ute med korna smakar fint=) Hemma alldeles försent.

Fredag: Idag har jag jobbat, känns inte som man gör så mycket annat. Efter jobbet fixade jag en sak i kungälv sedan åkte jag till Vallby. Somnade en stund i syrrans säng. GOTT. Nu blir det välförtjänt fredagsmys med hjärtat.



Hittar inte min laddare till kameran därför kan jag inte lägga upp nya bilder. Ska leta noga imorgon.
Imorgon blir det till att sy båtdyna och måla i Vallby=) Hoppas ni får lite nya kort imorgon.

Linda Aronsson har kommit hem från Australien nu=) Så mysigt att hon är på hemmaplan igen=)


Kram till alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback