<3

2011-09-21 / 16:02:50
Kategori: Vardag

Hej=)

Idag slutade jag tidigt, varit i kungälv och köpt två te koppar till, från Vacka hem=) + presenter.

Hittade även ett par skor jag funderar på om jag ska köpa framöver=)

Nu blir det snart träning med Matilda, vi ska prova på core idag för första gången, få se om det är något som passar mig. Imorgon ska vi prova Flex. Duktiga är vi=)


 


Tänkte bara skicka en liten hälsning till våra underbara vänner Linda & Martin.

I måndags fick deras goa hund Svea somna in pga sjukdom.

Svea har varit med oss på havet hela sommaren så vi har massa fina minnen.

Stor kram till Linda & Martin






Kommentarer
Postat av: Fia

De där te-kopparna är jättefina! vad kostar de i butiken i kungälv?

Kram!

2011-09-22 @ 23:00:15
Postat av: malin

TÄVLING PÅ BLOGGEN!



FÖLJ BESKRIVNINGARNA FÖR ATT VINNA ETT IPHONE-SKAL!

2011-09-23 @ 16:15:15
URL: http://malinsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback