Freeeedag;)

2011-09-30 / 16:43:34
Kategori: Inspiration
Hej alla goa=)

Äntligen fredag, den här veckan har jag haft fullt upp, så är lite mör. Men nu ser jag framemot helgen som inhåller massa kul.
Ikväll skall vi fira Sara, gå ut å äta å ha skoj. Imorgon kanske det blir ett jympapass med Matilda sen vet jag inte ritkigt hur resten utav dagen ser ut än. Söndag husvisning och Marykay kväll med tjejerna=)
Så hoppas jag förstås att jag ska hinna måla min stol och spegel=)

2 träningspass med Matilda har hunnits med också i veckan=)

Må gott=)


Höll på att glömma, har påbörjat sådana här lampetter. Provat att göra i 3 i betong och 2 i gips få se hur resultat blir. Spännande.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback