Inspirerad

2011-09-05 / 20:21:20
Kategori: Nya Ting
Hej alla goa=)

Ja igår var vi på husvisning, tyvärr var det alldeles för mycket renovering kvar för vad vi önskar. Men det dem gjort hittils var så fint. Har massa nya ideer i mitt huvud=) Så tur i otruren med detta stället. Bra att kolla hus man får massa tips å ideer på hur man kan göra och hur man inte skall göra. =) Hoppas jag kan visa någon dag va jag fick för idé denna gången.

Idag har varit en lång dag på jobbet, helt slut igen. Kom hem till hjärtat och Mats bror Per, så vi laga lite god mat och satte på en film. Avkoppling va det som behövdes nu har jag nog ork till en liten städvända i lgh.

På onsdag börjar Bonde söker fru det får man ju bara inte missa.

Här kommer bild på små hyllor som jag hittade på Indiska. De finns så mycket fina saker på Indiska=)






Som sagt är jag ingen stjärna på att fotografera, men lillsyrran är så besök gärna hennes blogg här kindofjulia.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kostade hyllorna ? :)

2011-09-05 @ 21:51:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback