Baka liten kaka

2012-01-17 / 20:51:38
Kategori: Vardag
Gokväll mina vänner.

Jobbat sent idag men för en gång skull inte helt slut efter jobbet, så jag fick lagat till pannbiffar och en banankaka=) Mums. Nu längtar jag efter mitt hjärta som är iväg på något fiskeföredrag.

Blev inget med spegeln i helgen heller, har varit hos mormor & morfar mm.
Och imorgon blir det en dag till full med jobb och på torsdag ska jag åka direkt hem till vallby och sätta igång med spegeln. Jag riktigt längtar=)

Nä nu blir det soffan å lite handboll på tv=)







Kommentarer
Postat av: Nina

Mmm...banankaka, det bästa jag vet. Måste jag å liten baka till veckan. Tänkte komma förbi jobbet med nån dag till veckan, få se när det blir. Kram

2012-01-21 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback